Ny hamster (Alicia skriver)

Ny hemsida
Hejsan, har tänkt på att det bara är jag som skriver på sistone! Jag vet inte om vi eller "jag" har nämt det, men vi håller ju på och fixar med en ny sida om våra hamstrar. Blogg är inte helt rätt sida för hamstrar, hemsidan heter i alla fall www.goldenhamsters.se än så länge är den långt ifrån att handla om hamstrar. Men vi håller på och lär oss hemsidan, den ska vi ha för våran lilla hamster uppfödning.

Ny hamster

Nu har jag varit och köpt en till hamster, igen. Det var i alla fall från samma uppfödare till Candie. Och hamstern har jag döpt till Chilli och är som jag nämnt många gånger LH rex creme honguldhamster :) Hon är så sööööt! rex hamstrar är ju som sagt väldigt söta, men den här hade något speciellt. Den var lite knubbig och stor precis som Candie, men det gillar jag bara!
kommer bli så söta ungar som Erica och jag ska planera göra, satin eller rex.

Chilli äter nöt


Kp repotage

Nu vill Kamrat posten göra ett repotage om oss i sin tidning, Kamrat posten är en bra tidning för både barn och vuxna som läses av flera tusen runt om i Sverige. Dem kommer trodligen den 20 november då vi har planerat att ha 2 veckors gamla hamsterungar. Dem skulle ha kommit den denna månad men vi föreslog att dem kunde komma när vi hade ungar istället, så det blir nog bra.


// Alicia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0