Blir rexie (Alicia skriver)

Hejsan!
Nu har uppfödaren skrivit till mig och hon vill gärna byta hamster med mig, hon har färger i svart, albino och creme. och några är rex! (när dem har lockig päls, väldigt fint) Jag funderar på att köpa en som hon har en LH rex creme färgad hona, skulle ju vara kul att avla den med Keeper som också är LH creme, skulle bli många fina rex creme färgade ungar i deras kull då. Och några av ungarna skulle nog ha färgen Cinnamon, då Vanilj har den färgen och den färgen har dem anlag till även om han inte blev det så är chansen stor att hans ungar är det.

Jag har kommit på Blings färg! Det är LH satin caramel! :D

Den färgen har Bling, exakt! fast hennes ansikte är inte format så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0