Inte keeper (Alicia skriver)

Hej alla hamster-läsare!
I lördags kom en familj 30 min försent, någon annan kom 30 min för tidigt och det blev kaos hemma hos mig när alla ville se och köpa hamsterungar.
Mitt i allt ruset skulle jag ta ut alla hamstrarna som var till salu och inte tingade, det blev så kaotiskt att jag råkade ta ut fel hamster, tog ut Keeper istället för Keeper2. Jag märkte inte fören flera timmar efter när jag skulle mysa med dem att det inte var keeper, utan Keeper 2. Så nu har jag en annan hamster som jag ska behålla, nästan med samma personlighet som Keeper men Keeper2 naffsas ibland :S Men han är lugn i alla fall :D
Erica har honorna som trodligen brunstade igår för det luktade gaaaanska äckligt om dem xD Och Bibo blev galen av att känna deras lukt och inte få... Ja ni vet.
Nu är det 2 honor kvar som går att köpa, en grå söting och en Vanilj Jr, som jag tror är en cinnamon. Just nu har jag två Normalfärgade killar kvar i buren, men det kommer 2 idag och hämtar dem hem till sig själva.
I torsdags var vi i djuraffären och undrade om dem tog emot hamsterungar, det gjorde dem och vi sa att 7 behövde hem,dem skrev in det, men som det går nu so kanske det bara blir 0 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0