Åk dagen (Alicia skriver)

Igår blev ungarna 4 veckor gamla!
I torsdags särade vi på hanarna och honorna och Erica tog med sig honorna hem till sig. Jag stannade kvar med hanarna och Vanilj. Jag har bestämt mig för att behålla en unge ur kullen, här kommer lite bilder på honom:



Det är en liten kille jag tänkte döpa till Malaco, men så blev det så att det var den jag behållde och utan att jag tänkte på det började jag kalla honom för Keeper (den jag behåller på eng) och det blir hans namn.
För att denna blogg handlar om Erica och minas hamstrar så måste vi skriva om hamstrarna. Ni vet hur Bibo och Vanilj är, men inte deras underbara son Keeper. Keeper är en stillsam hamster som inte är rädd för människor, han är lite knubbig och älskar mat. Han är lite sömnig ofta och brukar somna om man lägger in honom i en tröj-ärm :) <3 Han gillar att mysa och är mer som Bibo än Vanilj, han är en creme färgad hamster med gråa öron och svarta ögon.
Av 12 hamstrar kommer 8 hittils att bli sålda, idag kommer det två och hämtar efter mitt släktkalas.

Kolla på bilderna, kan ni se likheten mellan far och son?





Lika som bär :) <3


Kommentarer
Postat av: Lollo.

Jätte söt, men han är för smal.

2010-05-02 @ 17:00:30
URL: http://barahlollo.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag vet så söt, det är bara på den bilden han ser smal ut. Han är den tjockaste i kullen, han roffar åt sig nästan alla mat när jag kommer med mat 3 gånger om dagen ;)

2010-05-03 @ 07:40:04
URL: http://vaniljochbibo.blogg.se/
Postat av: Vera:D

Alltså han ser faktiskt smal ut.!:O Det spelar ingen roll hur många gånger man ger dom mat, det är mer vad man ger dom i mat...(Han är ju jätte söt)

//Veronica

2010-05-07 @ 12:44:33
URL: http://veruise.blogg.se/
Postat av: vera:D

Hihi han ser ut som lollos hamster bilbo:):D sööt han e :)

2010-05-07 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0